6 Redenen waarom klanten onze service gebruiken en hoe dit jouw bedrijf ten goede kan komen.
Het maken van een goede eerste indruk moet bij alle ondernemers topprioriteit zijn. In deze blog lees je de 6 redenen waarom klanten onze service gebruiken en hoe dit jouw bedrijf ten goede kan komen.

Eerste indruk
Het maken van een goede eerste indruk moet bij alle ondernemers topprioriteit zijn, en bij M-contact zetten we ons in om onze klanten daarbij te ondersteunen en te helpen. Wij beantwoorden de telefoongesprekken naar jouw bedrijf voor je, wanneer je daar zelf niet voor in de gelegenheid bent. Zo krijgen jouw klanten de indruk dat je een professionele service verleent. Van telefoonbeantwoording, virtuele receptioniste, agendabeheer en livechatdiensten – wij doen het voor je.
Onderzoek
Bij M-contact geven we veel om wat onze klanten vinden van de diensten die we aanbieden en vragen we hen regelmatig om hun feedback en manieren waarop we denken dat we ze kunnen verbeteren. De resultaten van ons meest recente onderzoek zijn binnen. Dit zijn de zes belangrijkste redenen waarom onze klanten onze service blijven gebruiken en hoe uitbesteding aan M-contact jouw bedrijf ten goede kan komen.

M-Contact helpt u bij:
Direct geregeld
Een abonnement kunt u eenvoudig en direct afnemen via onze specialisten.
Professionele beantwoording
Uw telefoon wordt professioneel beantwoord door onze telefonisten.
Altijd bereikbaar
Wij zijn altijd bereikbaar op het moment dat u onze telefoonservice inschakelt.
Snel en efficiënt
Snelle en efficiënte telefoonaanname van uw gesprekken.
Nauwkeurige telefonistes
Wij beschikken over goed geïnstrueerde en nauwkeurige telefonistes.
Goede indruk
Met onze telefoondienst maakt u altijd een zeer goede indruk op uw klanten.

1. Geen gemiste kansen meer
Een van de belangrijkste redenen waarom klanten onze service gebruiken, was om geen zakelijke kansen te missen. Het runnen van een bedrijf is geen gemakkelijke taak. De gemoedsrust hebben dat er altijd iemand beschikbaar is om de telefoon te beantwoorden wanneer je in vergaderingen zit, afspraken nakomt en klanten van dienst bent, betekent dat je nooit meer een zakelijke kans of boeking misloopt. Als je constant het gevoel hebt dat je een inhaalslag moet maken met het beantwoorden van oproepen, e-mails en het jongleren met voicemailberichten, dan is het uitbesteden van de je telefoonverkeer misschien iets voor jou.
2. Verbeterde klantenservice
Bevraagde klanten noemden verbeterde klantenservice als een ander voordeel dat de telefoonservice van M-contact biedt. Tevreden klanten staan in veel gevallen gelijk aan een hogere omzet. Een lange wachttijd wanneer iemand contact probeert op te nemen met uw bedrijf kan een slechte indruk wekken. Daarentegen zullen snel afgehandelde oproepen uw klanten vertellen dat u een efficiënte service verleent en hun vraag op prijs stelt. Dit laat zien dat de klant hoog in het vaandel staat. Respondenten op de enquête zeiden dat ze hun aandacht beter konden richten op de klanten die recht voor hen stonden zonder zich zorgen te maken over inkomende oproepen, wat betekent dat ze een betere service kunnen verlenen.
Wat onze klanten zeggen
Flexibele telefoonservice
M-Contact biedt een zeer flexibele telefoonservice en helpt ons altijd perfect om onze telefoon te beantwoorden op het moment dat wij dat nodig hebben. Zeer professioneel en behulpzaam. Zeker een aanrader!
Ideale service
Wij zijn al jarenlang klant bij M-Contact en zijn vrijwel altijd zeer tevreden geweest met de ideale service die ze verlenen. Het persoonlijke contact is erg prettig en het bedrijf maakt altijd waar wat ze beloven.





3. Betere balans tussen werk en privé
Wij minimaliseren niet alleen gemiste verkoopkansen. Vooral ondernemers van kleine bedrijven hebben aangegeven door de ondersteuning van M-contact, meer balans te hebben gevonden tussen werk en privé. Dit stelt de ondernemer in de gelegenheid om op vakantie te gaan, tijd met familie en vrienden door te brengen en flexibel zijn tijd te kunnen indelen. Dit alles zonder zich zorgen te hoeven maken over de indruk die ze hun klanten geven.
4. Bespaart tijd en verhoogt de capaciteit
In ondernemersland is tijd kostbaar. Ondervraagde ondernemers gaven aan dat dit dan ook één van de belangrijkste redenen is waarom ze gebruik maken van de telefoonservice van M-contact. Wanneer M-contact de telefoon beantwoord en het agendabeheer uit handen neemt, bespaart dit de ondernemer veel tijd. Zo kan de ondernemer zijn tijd beter gebruiken. Geen afleiding meer door het rinkelen van de telefoon. Gefocust bezig zijn met waar je goed in bent, verhoogd de productiviteit en dus automatisch ook de capaciteit.


5. Dekking tijdens pauzes en bij ziekte
Een andere belangrijke reden waarom de klanten van M-contact onze service gebruikten, is om telefoondekking te bieden voor pauzes en ziekte wanneer er binnen hun bestaande interne team niet de capaciteit is om dit zelf in te vullen. Dit houdt bestaande werknemers tevreden omdat ze niet overbelast raken en betekent ook dat de ondernemer de gemoedsrust heeft als er niemand beschikbaar is om de telefoons intern te bemannen.
6. Stroomlijnt werken op afstand
Omdat veel teams op afstand werken, was een veelvoorkomende feedback die werd ontvangen dat het gebruik van de telefoonbeantwoordingsservice hielp om het werken op afstand voor bedrijven en hun teams gemakkelijker te maken. Het loste alle problemen op die zich tijdens het thuiswerken voordeden en zorgde ervoor dat aan de behoeften van de klant werd voldaan. Ook nu nog zijn er veel werknemers die (gedeeltelijk) thuis werken, waardoor de behoefte voor ondersteuning blijft bestaan.
Conclusie
De feedback van het onderzoek spreekt voor zich; het gebruik van de diensten van M-contact maak het runnen van een bedrijf eenvoudiger. Het helpt om werknemers vrij te maken, de klantenservice te verbeteren, tijd te besparen, het werken op afstand te stroomlijnen, pauzes en ziekte in te dekken, de balans tussen werk en privéleven te verbeteren. Het zorgt er vooral voor dat geen enkele zakelijke kans wordt gemist. Als u denkt dat uw bedrijf hiervan kan profiteren, aarzel dan niet om vandaag nog contact met ons op te nemen.